Sunday, April 14, 2013

13.4.2013

Assalamualaikum.

Okeh. Tajuk tak ley blah sebab sama dengan entry blog satu lagi. hehe. tapi nak buat macam mana sebab tarikh tu penting. Penting untuk saya lah. Semalam, 13 april 2013 adalah birthday incik tunam. hoyay. tepuk tangan tepuk tangan.... tahniahhhhh awaaakkkkk.

Tapi kesian.

Kami bukan macam pasangan lain yang senang-senang keluar tuk raikan hari special masing-masing. Jadi, ucapan saya cuma SMS. Tambahan pula, ewah... pengaruh jawab esei bahasa melayu semalam nih. Tambahan pula, saya ambil exam semalam. Padahal dia cuti tu dari sabtu sampai isnin. Tapi duk melaka je la dia. Saya nak naik KL pon, semalam exam..... 

Apapun,

Selamat hari jadi,
Selamat hari jadi,
Selamat hari jadi Jejai Ramlee,
Selamat hari jadiiiiii...

haha. nama glemer tak ley blah. lagu lain pulak.

Allah selamat kan kamu,
Allah selamat kan kamu..,
Allah selamatkan Mohd Abdulhakim,
Allah selamatkan kamuuuuuu.

okeh, koreaaa...

sechukahammida,
sechukahammida..
sechhsdadnfafhaise7teym;aeld.......................err.. tak tahu dah. HAHAHAHA. 

ampun.

Semoga Allah panjangkan umur awak tuk berbakti pada Ayah dan Ibu, Moga dimurahkan rezeki supaya mudah awak menabur bakti atas muka bumi dan Moga jodoh kita berdua berkekalan dan dirahmati Allah sampai syurga.

Aaminn.

Maaf kalau saya bukan tunang yang sempurna tapi kehadiran awak menyempurnakan perjalanan hidup saya. =)

Ikhlas.

Saya sayangkan jodoh kita. =)


With L.O.V.E,
H&M

4 comments:

  1. selamat hari lahir incik tunam. hihi. belated

    ReplyDelete
  2. so sweet.. dapat wish pun dh ok maria.. kita lagii sedih.. besday semalam.. sampai harini xdapat 1 wish pun.. ada je dia online.. sob.. :(

    ReplyDelete
  3. So sweet akak..Saya harap hubungan Akak akan berkekalan sehingga ke jannah.. hehe. Amin Ya Rabbal Alamin. ^___^

    ReplyDelete

*Wink*