Monday, December 16, 2013

Berebut Weekend.

Assalamualaikum.

Di kg saya ada tiga orang nama sama. Ops.. bukan nama betul yg sama tapi nama panggilan. hehe. ketiga2 tu lain usia. 

yang tua kami panggil ida besar.

yang no.2 kami panggil ida bedah. sebab apa sampai sekarang saya tak tau.. nama betulnya kot. hehe.

yang paling muda pulak sebagai ida kecik. sebab paling kecik. dan ida kecik tu sayeeee.... hehe......... dulula kecik.. ngee. 

kalau datang kg cari saya jangan tanya "mana rumah mai?" tapi tanya "rumah ida mana?" baru orang akan dapat gambaran. 

dan di kg saya ada 3 orang je yang sebaya saya perempuan. ida-jimoh-dedek. pelik2 kan nama kami. hehe...

membesar sama2.. ngaji sama2.. sekolah rendah pon sama2.... dan paling tragik... kami sama2 plan nak kawen bulan sama. sama2 plan tu tanpa bincang duduk semeja sambil minum air milo okeh. hehe..

saya dengan jimoh bff sampai sekarang. jadi saya dah bincang dengan dia.. sekarang konflik cuma saya dgn dedek.... mak dia pon nak cuti sekolah. haha..

susah kan. bukan xnak serentak tapi kami duduk kg yang masih mengamalkan kaedah rewng ok. so kami xley buat serentak sebab orang penat tu orang kg.. 

so until now saya masih tak au status dia.. tapi before ni dah plan dengan dia. dia awal dan saya hujung. but before calendar 2014 keluar..

rasa kelako bila mak2 riso... tak pe.. inshaAllah... segalanya akan berjalan lancar.. aaminn..



jangan tanya persiapan... nan-hadoo... kihkih. rasa gelap dunia sat.  ngeeeee...

tata peeps! lebiu.

H&M wif alots of love.

No comments:

Post a Comment

*Wink*