Tuesday, June 11, 2013

TUkar ke Johor.

Assalamualaikum.

Hari ni genap lah 2 bulan 19 hari saya dan incik tunam bertunam. nam nam nam...... dah sehingga ke hari ini saya masih belum berpeluang untuk bertemu dengannya. nom nom nom....  

FYI, H bekerja di Melaka.

Awalnya, saya plan nak jumpa masa cuti sekolah... dah berangan baik punya. haha. Tapi, entah kenapa tiba-tiba je.... H kata dia kena pergi operasi.. nak tau di mana? 

JOHOR. huwaaaa...

Bila tau johor tu Okay lagi.... bila tanya Johor di mana.. macam Oh My English ajar, Which part of Korea do you come from? haha. come from??? okay.. Bukan KoREA. H kata, JB sempadan Singapura sana......

Gulps.

Dah la kompem dalam hutan, Hujung Semenanjung pulak. Bila tanya berapa lama?

DUA BULAN.

Okey fine! Bila bertolak.?

3 JUN 2013.

Demmmm! saya start cuti 30hb dan sabtu ahad sebelum ke Johor beliau tak ada cuti.

DEmm it. Sobs.

NI bermakna.. bila kira-kira secara matematiknya... 

[2 bulan 11 hari (sehingga 3hb Jun) + 2 bulan= 4 bulan 11 hari] tidak bertemu------> BETUL (2 Markah)

Huwaaaa............ okey. macam lah tak biasa. Ritu pon tak jumpa 8 bulan rilek je. Gile ko rilek... tanya cik uchop keliwon.. eden macam cacing kepanasan tunggu call. Macam setiap call tu dapat sejuta dollar america dah haa....

Berita Baik.

Selama 8 bulan H tak boleh bawak telefun tapi operasi kali ini boleh bawa sebab dah berkhidmat kan.

Yeay. congrats mai...! TErpelihara anda dari dosa2 kecil---> ke besar? 

Plan jumpa raya. Okeh, bukan saya plan.. tu dia yang plan. Saya tak termasuk dalam perbincangan. Kesimpulannya, saya dipaksa jumpa masa raya. Namun demikian, saya tidak janji apa-apa. RAYA kan! susah sikit family nak lepas keluar jauh-jauh.. eh? ke mak bagi.... ngeh ngeh.

Itulah alkisahnya... Nasibla eden ni jenis yang tak memberontak sangat kalau tak jumpa. ehem. yeke? masa cita kat kawan pasal ni.. 

"Ada ke dah la dah tak jumpa sejak tunam, kena operasi pulak 2 bulan ke Johor.. alamatnya bila nak jumpa?? yela bukan salah dia, tapi koi MARAH jugak hari tu.."-------->tak memberontak langsung okay.

Kihkih. Ketawa kawan saya bila saya cakap macam tu dan dia kata, "biasalah, perempuan... hihihihi"

Ummm.. berangan je la.

Sekian~

4 comments:

  1. Assalamualaikum kak maria sayanggg. Ya Allah. macam terseksa je baca entri ni. sheila sehari tak jumpa suami dulu waktu bercinta dah terasa sunyi gila hidup ni. kohkohkohhhh ;p
    *semoga banyak bersabar kak sayanggggg

    ReplyDelete
  2. oh.. adehhh... tak tahu nak taip apa, alahaiiii.. lama tu,

    ps: CIk Mai kte dah pantai buat soalan pengiraan eh.. sabar tau.. sabar... :D

    ReplyDelete
  3. nak bg perasaan rindu rinduan tu ada..tkt nnt klu berjumpa kang ada je tak puas ati huhu..maklum darah manis..pikir positip yer..baru aman uhuks

    ReplyDelete
  4. berjauhan...sama la kita ye..huhu

    ReplyDelete

*Wink*