Sunday, November 3, 2013

Bila ketika..

Assalamualaikum.

Hai.

Bila ketika..... sila sambung ayat ini.

Haha. abaikan....

ini tak ada kaitan dengan H&M bagai... fuh. poyos semuanya ini. ngee.....

Tapi bila ketika anda berada si situasi di mana anda tak boleh tapi orang lain boleh. um. agak kecewa di situ. Saya tak marah... tapi kecewa. Saya ni kalau bukan orang kesayangan pun saya tak kisah mana.... tapi bila masa saya jadi orang yang tidak dipercayai.. itu mengecewakan. 


Okeh. ni langsung tak ada kaitan dengan cintan cintun bagai. luahan hati je. 

Sadis.

berlaku depan mata. tapi saya butakan pandangan dan butakan pemahaman. Buat-buat tak faham.

itu membuatkan hati saya lebih kecewa.

apa boleh buat.

kadang-kadang jeles dengan orang yang outspoken. tapi bila cuba nak jadi begitu, saya tak sampai hati....

itu kekurangan saya. kurang keyakinan diri.

sobs.

Tak apa mai.. apa-apa.. ngadu padaNya sahaja... =(

With L.O.V.E
M only.

No comments:

Post a Comment

*Wink*