Wednesday, March 27, 2013

OUTDOOR.

Assalamualaikum.

Hahahaha.

Mulakan hari dengan gelakkan.. err. jangan. jangan. mulakan harimu dengan senyuman. 

hehehehe. sopan

Amboih, outdoor bagai. beri'ya benau tajuknya. Tunam je pom kan. Mulanya tak terfikir pon nak outdoor bagai. Yela, candid bawah pokok rambutan pon outdoor lah tu kan. 

Mula-mula saya plan nak tangkap gambar atas jalan je, duk tengah-tengah jalan tu. Bila pikir, risiko betul permintaan saya tu.. buatnya di tabrak mobil bagaimana dong. heh heh.

Tapi tiba-tiba OK kata nak tangkap tepi sungai. Saya dah terpikir sungai depan rumah , seberang jalan raya aje tapi semak betol. bila nak ajak ke tepi sangkar ikan patin, dekat je dengan rumah taaapiii..... macam malulaa... orang kampong tengok. hehehe.

Then, saya suggestkan ESPLANET di bandar. Haa.. Tak sangka semua setuju. tempoh diberikan 1 jam sahaja sebab Cik Mai nak naik bas balik KL. hehe...Kami pon keluar, bawak kamera abang pok pok ku syg... hehe. pijam. Photographer kasi tinggal di rumah, dibiarkan rehat. hehe.

dengan perasaan tak malunya, kami gerak ke sana dengan saya berpakaian lengkap tunangan orang. err.

gile ke tak malu. tebalkan aje muka. kawan-kawan kan ada. heh heh.

 Tiga orang gadis pingitan.. menunggu jejaka impian. ewah.

 Esplanet Temerloh. "selamat datang ke Temerloh" =)

 Creadit to Cik Mai daripada Cik Mai. er? hehe..

 SAYAng sama kamoooo dan kamooo kamooo.

Feeling.

 Beshfuwens.

inilah OK saya.. bukan OKU ye.. Tapi Orang Kuat. Ok. Okaylah kan jadi OK.... heh heh.

itulah hasilnya.

Dan entry ini menandakan berakhirnya cerita majlis pertunangan saya. hehe. Lepas ni saya share apa yang saya DIY, dan cerita sepanjang persiapan saya sebelum majlis. 

Kot kot ada yang mahukan panduan.. bolehlah ikot cara saya. Cara saya adalah cara orang yang suka dan perlukan penjimatan. kehkeh.

Harap Maklum. ngeee~

With L.O.V.E
H&M

4 comments:

  1. assalamualaikum kak maria, comelnya korang. hehehe langsungnya bila? insyallah nak mai.. hehe jumpa kakak rodong :)

    ReplyDelete
  2. mar rasa kan, maria mcm kwn rpat mar, sebabbb.. mar mcm kwn2 maria la.. sgup pegi jauh2 besfen tunang n kwin :)

    ReplyDelete

*Wink*