Monday, March 25, 2013

Waiting for the Ring.

Assalamualaikum.

Hari ini saya masih tak percaya, yang saya dah bertunang. Yela, walaupun bertunang bukan seperti bernikah, tapi bertunang tu sendiri dah one step closer to be a bride lah kan. Which means, masa ini lah kita nak kena ready serba serbi. Masa rombongan datang tu sebenarnya, saya baru sahaja bersiap, sebab since malam tadi banyak betul benda nak buat. Pagi-pagi dah gigih kejutkan OK (Orang Kuat). hehe.

Kesian mereka. Malam itu, saya tak lena tido.. fikirkan apa lagi nak buat. Kadang-kadang rasa saya ni macam traumatic punya orang. Sebab banyak sangat fikir... banyak sangat "takot". Saya boleh bayangkan, masa majlis kahwin satu hari nanti... saya akan menjadi leeebihhhh lagi "takot". kan.. hehe.

Semasa menunggu pihak lelaki sampai, saya duduk di bilik bersama-sama kawan sekolah.. semua kawan sekolah rendah, rumah pon dekat-dekat aje.. hehe... OK duk luar, ambik angin.. Yela, penat sembab mata, saya bagi rehat. Hoho.

Makeup credit pada angah sebab dia makeupkan.. er.. nampak tak macam makeup. Angah pon kekok nak makeupkan orang, saya? hareemm.. tak pandai! failed! lingkup! hehe..


 Wif Gmoh and Groh =)

  Wif Aisyah yang monyok itu pagi dan Groh.. heh heh.

 kawan-kawan sekolah yang hadir. hehe.

 dengan Cahaya Rumahku.

mereka.

Maap.. tetiba rasa tak reti betul nak edit gambor. haha.... apapun,

Thanks korang! 

teman kome, debar sama-sama.. tolong spykan apa yang mereka bincangkan. hehe.


With L.O.V.E
H&M


2 comments:

  1. Assalamualaikum. bestnya kawan2 datang support kan :)

    ReplyDelete
  2. mariaaaaaa !!! congratulationnsss u got married, eh silap, dh jd tunangan org.. hehe cntekk sgt.. hoho. gmah pn ade... hihi

    ReplyDelete

*Wink*